dinsdag 24 maart 2009

pics

3 opmerkingen:

  1. die laatste is echt mooi! <3 soulmates

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooooh die foto! hoe lief is da wel nie :] en ahum, mijn blog staat ook een beetje stil, geen tijd voor foto's te trekken enzo maja. trouwens mijn wiskunde, haha, blijkbaar was het toch nie zo gemakkelijk als ik dacht want ik heb 54% (wat een stijging is tegenover het vorig rapport!), ik ben daar echt zo ongelukkig mee want ik had echt zo hard geleerd enzo, maja we doen da wel goe in de derde trimester! en trouwens, het is er nog altijd door dus blijven zitten zal ik niet! <3 soulmates forever my dear!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha mijn mama ga da zowiezo slecht vinde, maja ik graak er wel door :] en in de paasvakantie gaan wij zowiezo iets leuks doen! oooh en ik heb vandaag zo'n coole tas gekocht, mwhihi :] <3 soulmates

    BeantwoordenVerwijderen